مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است گفت: هر رای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام«محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به انتخابات 28 خرداد و لزوم مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: دشمن به شیوه‌های مختلف از جمله ایجاد یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم به‌دنبال بی‌رونق کردن و کمرنگ جلوه دادن انتخابات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است و همین دشمن را به هراس می‌اندازد.

 

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی و از ارکان مشروعیت‌بخشی به نظام دانست و متذکر شد: در شرایط کنونی وظیفه ما حساس‌تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشور را رقم زده و طعم تلخ شکست را بار دیگر به دشمنان بچشانیم.

 

رضوانی‌نزاد با بیان اینکه هر رای ما تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است خاطرنشان ساخت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز با حضور پرشور در انتخابات و تشویق دیگران به مشارکت و انتخاب اصلح به وظیفه خود عمل کرده تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در 28 خرداد باشیم.

پایان پیام/ 84