تولید محتوا با موضوع مشارکت در انتخابات در کانون «مشکات الرضا (ع)»

تولید محتوا با موضوع مشارکت در انتخابات در کانون «مشکات الرضا (ع)»

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رحیمی از تولید محتوا با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات، این روزها به عنوان یکی از دغدغه های دلسوزان کشور تبدیل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: برای این منظور و دعوت مردم به حضور حماسی و مشارکت حداکثری پای صندوق های رای، همگان وظیفه دارند تلاش کرده و گام هایی در این زمینه بردارند.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز به نوبه خود وظیفه دعوت مردم به سوی مشارکت در انتخابات دارند و در این زمینه فعالیت های متعدد و متنوعی از سوی فعالان کانون ها انجام شده است.

 

رحیمی با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی با فعالیت هایی همچون نشست های بصیرتی و سیاسی، برگزاری تریبون آزاد و... در این زمینه اقدام کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم، با اشاره به تولید محتوا از سوی این کانون در زمینه انتخابات، اظهار کرد: در این زمینه پوسترهای مختلف بصیریتی برای حضور مردم در انتخابات تهیه و تولید شده است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه این پوسترها به مرور تهیه و توسط گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» توزیع می شود، گفت: پوسترهای تولیدی توسط بچه های مسجد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

پایان پیام/ 691