توسعه گردشگری مذهبی در شیراز مورد تاکید مجمع نمایندگان فارس است

توسعه گردشگری مذهبی در شیراز مورد تاکید مجمع نمایندگان فارس است

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
عزیزی گفت: رشد و شکوفایی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و توسعه گردشگری مذهبی در شهر شیراز به عنوان سومین قطب گردشگری مذهبی کشور مورد تاکید مجمع نمایندگان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 24 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: مجمع نمایندگان فارس از تمام ظرفیت های خود برای پیگیری مطالبات مردم فارس استفاده می کند و در این میان به دهه کرامت نیز نگاه ویژه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود: رشد و شکوفایی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و توسعه گردشگری مذهبی در شهر شیراز به عنوان سومین قطب گردشگری مذهبی کشور مورد تاکید مجمع نمایندگان فارس است.

وی اضافه کرد: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) فرصت بی نظیری برای استان فارس به شمار می رود که باید تمام تلاش های ما در استان حول محور همین جایگاه باشد و در هر مقام و جایگاهی موضوعات حرم مطهر شاهچراغ (ع) را در سطح ملی مورد پیگیری قرار دهیم.

عزیزی تصریح کرد: رسیدگی و توجه به شیراز به عنوان سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) موجب ایجاد رفاه گردشگران خواهد شد و برای وزارتخانه های مختلف در این خصوص که به توسعهع این برنامه ها کمک کنند باید وظایفی در نظر بگیریم و صدا و سیمای فارس نیز در این محوریت باید نقش بیشتری ایفا کند.

عزیزی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده در انتخابات بیان کرد: باید تلا شکنیم تا با انتخاب اصلح، دولت ولایتمدار و متعهد به ارزش های اسلام و اهل بیت (ع) روی کار بیاید.

پایان پیام/ 664