اجرای طرح کمک مومنانه به همت بچه های مسجد

اجرای طرح کمک مومنانه به همت بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رسول سنجری گفت: اجرای طرح کمک مومنانه در اولویت برنامه های دهه کرامت کانون امام حسن مجتبی (ع) قرار داشته و در همین راستا به همت بچه های مسجد تعداد ۲۰ سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

«رسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: اجرای طرح کمک مومنانه در اولویت برنامه های دهه کرامت کانون امام حسن مجتبی (ع) قرار داشته و در همین راستا به همت بچه های مسجد تعداد ۲۰ سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: هر یک از این سبدهای معیشتی به ارزش ۶۰ هزار تومان بوده و شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و سویا بود.


وی تاکید کرد: این طرح در راستای تاسی از سیره رضوی و با هدف گره گشایی از نیازمندان محله مسجد اجرا شد.


سنجری بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت، برپایی ایستگاه صلواتی است که با توجه به شرایط کرونایی مولودی پخش شده و بسته های فرهنگی نیز توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب ابراز کرد: علاوه بر این نیز به منظور بزرگداشت دهه کرامت عکس نوشت و کلیپ هایی نیز  در فضای مجازی منتشر می شود.


وی اظهار کرد: طرح قرائت صلوات خاصه و زیارت نامه امام رضا (ع) از سایر برنامه هایی ویژه دهه کرامت است که در راستای اجرای این طرح هر شب بچه های مسجدی راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه و زیارت نامه آن حضرت را قرائت می کنند.


سنجری اضافه کرد: متاسفانه امسال همچون سال گذشته به دلیل شرایط موجود امکان سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) نیست بنابراین با اجرای طرح قرائت صلوات خاصه و زیارت نامه امام رضا (ع) سعی کردیم که از راه دور زائر آن حضرت شویم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: برای گرامیداشت دهه کرامت به همت اعضای کانون، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.






 

پایان پیام/ 586