پخش زنده ویژه برنامه های روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) از شبکه فارس

پخش زنده ویژه برنامه های روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) از شبکه فارس

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
حقایقی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس روز چهارشنبه هفته جاری برنامه های متعددی را که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار می شود را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ابوالحسن حقایقی»، امروز (دوشنبه 24 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در دهه کرامت امسال برای نخستین بار به تک تک شبکه های استانی و کشوری برای پوشش برنامه های دهه کرامت فارس و روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) نامه زده شده است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: این اقدام با هدف پوشش برنامه های این دهه مبارک و نشان دادن ظرفیت جایگاه شیراز در عرصه مذهبی نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: صداد و سیمای مرکز فارس به مناسبت دهه کرامت 2 مستندو هفت کلیپ و 84 عنوان برنامه ساخته است که سومین جشنواره «چلچراغ» از اهم آنها به شمار می رود و با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ساخته شده و برای پخش به شبکه های ملی نیز فرستاده شده است.

حقایقی اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز فارس روز چهارشنبه هفته جاری برنامه های متعددی را که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار می شود را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

پایان پیام/ 664