«فردای روشن» متفاوت ترین و جدیدترین تولید سرود و نماهنگ استان کهگیلویه و بویر احمد

«فردای روشن» متفاوت ترین و جدیدترین تولید سرود و نماهنگ استان کهگیلویه و بویر احمد

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
«فردای روشن» متفاوت ترین و جدیدترین تولید سرود و نماهنگ استان کهگیلویه و بویر احمد اثر گروه سرود بچه های بهشت مسجد جامع صاحب الزمان (عج) ویژه انتخابات ۱۴۰۰ است.

«پیمان جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه در انتخابات پیش رو همه نگاه های جهان شرق و غرب به ملت غیور و فهیم ایران اسلامی است و همچنین تمامی رسانه های غربی به دنبال ناامید کردن مردم جهت عدم مشارکت در انتخابات هستند، لذا وظیفه ما امسال بیش از هر زمان دیگری در جهت دعوت و مشارکت آحاد ملت مردم برای حضور پرشور در انتخابات است.
 

مسئول خانه نماهنگ و سرود مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا به همت مرکز آفرینش های هنری بسیج استان و همین طور با حمایت ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد تصمیم بر آن شد که اثری متفاوت جهت امیدآفرینی، شور بخشی و ایجاد رغبت در بین تمامی مردم خواسته نسل جوان و نوجوان تولید شود.

 

وی یادآور شد: «فردای روشن» حاصل تلاش گروه سرود «بچه های بهشت» جامع صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج عنوان جدیدترین این اثر تولیدی هنری ویژه انتخابات ۱۴۰۰ است.

 

جمشیدی خاطرنشان کرد: تهیه و تولید این اثر بیش از یک ماه زمان برده که تمامی عوامل تولید آن از هنرمندان شاخص این استان بوده اند.

 

مسئول خانه نماهنگ و سرود مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاعر و نویسنده اثر سید صالح زینی پور، مربی فنی گروه پیمان جمشیدی، سرپرست گروه رضا غیوری، آهنگساز و تنظیم کننده رضا سلیمانی فر و کارگردان اثر مجتبی سلیمانی فر هستند.

 

وی گفت: این موزیک ویدیو در ایام انتخابات از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه ملی پخش خواهد شد.

پایان پیام/ 82