«قرار قرآنیان» در مسجد جامع لویزان

«قرار قرآنیان» در مسجد جامع لویزان

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
پیشکسوتان، قاریان و حافظان قرآن کشورمان، این جمعه در محل اخذ رأی مسجد جامع لویزان حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «قرار قرآنیان» در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه، ۲۸ خردادماه در مسجد جامع لویزان خواهد بود و بخش‌های مختلف و متعدد تلاوت، همخوانی، گفت‌وگو با اساتید و پیشکسوتان از محل این مسجد در شبکه‌های تخصصی قرآنی صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

 

صبح جمعه از حدود ساعت ۸ صبح یونس شاهمرادی و مهدی عادلی در این مسجد تلاوت خواهند داشت و در ادامه این برنامه، گروه هم‌خوانی الغدیر به اجرای قطعاتی می‌پردازند، طی ساعت‌های ۱۱ تا ۱۵ قاریان بین‌المللی و ملی کشورمان مجتبی محمدبیگی، محسن قاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا و حبیب صداقت آیاتی را تلاوت خواهند کرد و در ساعت ۱۶ نیز گروه تواشیح محراب قطعه‌ای را اجرا می‌کنند.

 

همراه با پخش زنده شبکه قرآن و معارف سیما، تلاوت‌هایی نیز در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور قاریانی چون محمدحسن موحدی، هادی ایزدپناهی و هادی موحدامین در این مسجد انجام می‌شود و در ساعت ۲۰ نیز گروه محمد رسول‌الله(ص) قطعاتی را ارائه می‌دهند.

 

شبکه رادیویی قرآن با استقرار در مسجد جامع لویزان برنامه‌ای با عنوان «حماسه حضور» را از ساعت ۸ تا ۲۲ به تهیه‌کنندگی سیدنورالدین سجادی و گویندگی حمید مجیدی‌مهر (نوبت صبح) و تیمور کوشکی (نوبت عصر) خواهد داشت.

 

این برنامه با مشارکت آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان، شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، سازمان دارالقرآن الکریم، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا و مسجد جامع لویزان طرح‌ریزی شده است.

 

پایان پیام/ 40