مسائل پیرامون انتخابات توسط کارشناسان در کانون «امام موسی کاظم (ع)» تبیین شد

مسائل پیرامون انتخابات توسط کارشناسان در کانون «امام موسی کاظم (ع)» تبیین شد

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ابراهیمی گفت: نشست بررسی و تبیین شاخصه های انتخاب اصلح در کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست تبیین و بررسی شاخصه های انتخاب اصلح و لزوم حضور حداکثری پای صندوق های رای با حضور بچه های مسجد و نمازگزاران در کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم افزود: در این برنامه، حجت الاسلام ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم به سخنرانی و بحث در رابطه با لزوم شناسایی جریانات سیاسی و نقش آنان در انتخابات پیش رو، فضاسازی دشمنان برای جهت دهی انتخاب مردم و عدم حضور در انتخابات و لزوم آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی در انتخاب فرد اصلح پرداخت.

 

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم و مشارکت پایین در انتخابات، بصیرت افزایی و آگاهی کامل از این توطئه ها از الزامات امروز جامعه است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این زمینه نقش بسزایی بر عهده دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» همچنین به انتخابات شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» با دعوت از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر جهرم به منظور ارائه و تبیین برنامه های خود برای پیشبرد و پیشرفت قدم هایی برداشته است.

پایان پیام/ 691