اجرای وبینارهای دهه کرامت در فارس توسط همزمان با سراسر کشور

اجرای وبینارهای دهه کرامت در فارس توسط همزمان با سراسر کشور

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه وبینارهای دهه کرامت در فارس توسط همزمان با سراسر کشور اجرا می شود، گفت: کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور، وبینار هایی را در ایام دهه کرامت در قالب برنامه های ضبط شده اجرا می کند.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به اینکه وبینارهای دهه کرامت در فارس توسط همزمان با سراسر کشور اجرا می شود، در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور به منظور تبیین آموزه های رضوی و زندگی امام رضا (ع)، معرفی زندگانی حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) وبینار هایی را در ایام دهه کرامت در قالب برنامه های ضبط شده اجرا می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: با عنایت به شعار سال «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» موضوعاتی انتخاب و در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه قرار گرفت و برنامه ضبط شده برای اجرا در فضای مجازی آماده شد.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت فارس با اشاره به اینکه اولین وبینار 27 خرداد ماه ساعت 10 صبح همزمان با ششم ذی القعده؛ روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس برگزار خواهد شد و موضوع آن حضرت شاهچراغ (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: وبینار دوم با سخنرانی آیت الله «علی اکبر کلانتری»، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در روز 31 خردادماه در آستانه ولادت حضرت امام رضا (ع) اجرا می شود و موضوع آن امام رضا (ع) خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: همه علاقمندان به معارف بلند ائمه معصومین (ع) و اهل بیت (ع) می توانند از طریق لینک fars.fahma.org/liveroom و انتخاب گزینه مهمان در این وبینار ها شرکت کنند.

پایان پیام/ 130