برگزاری جشن‌های خیابانی و توزیع گوشت قربانی میان محرومان در دهه کرامت

برگزاری جشن‌های خیابانی و توزیع گوشت قربانی میان محرومان در دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
براتی از تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری استان تهران خبر داد و گفت: به مناسبت ایام دهه کرامت ۲۰ جشن خیابانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تدارک اجرا می‌شود.

«حسین براتی»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به شعار امسال دهه کرامت با عنوان «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)» اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های متعددی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

 

سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران افزود: بر اساس شعار امسال برای کمک به نیازمندان با همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) استان قم، ۲۴۰ بسته گوشت گرم تهیه شده و در حال توزیع میان خانواده های نیازمند هستیم و ۲۰ جشن خیابانی و کاروان شادی نیز در اماکن عمومی و بقاع متبرکه استان تهران برگزار می شود تا  هر روز در یک محله و منطقه تهران فضای شادی را برای مردم فراهم کنیم.

 

وی همچنین از تدارک وبینارهایی به مناسبت ایام دهه کرامت به همت ستاد فهمای استان تهران و کشور خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با برگزاری این وبینارها در بعد علمی و محتواهایی نیز برای مخاطبان برنامه  داشته باشیم.

 

براتی همچنین از راه اندازی پویش کشوری «#من_رای_می‌دهم» به همت ستاد فهمای تهران به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: بچه های مسجد و عموم مردم می توانند در روز ۲۸ خردادماه با حضور در پای صندوق های رای گیری در این پویش شرکت کنند.

 

براتی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پویش دعوت از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و در راستای طرح ملی ایران قوی که از فرامین و رهنمودهای  مقام معظم رهبری است .علاقه مندان جهت شرکت در این پویش به همراه خانواده خود در روز رای گیری درپای صندوق های رای حضور یابند و از حضور خودشان یک فیلم کوتاه تهیه کنند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40