بچه‌های مسجد حضوری متعهدانه در آزمون الهی انتخابات دارند/ مشارکت مردم پرشور است

بچه‌های مسجد حضوری متعهدانه در آزمون الهی انتخابات دارند/ مشارکت مردم پرشور است

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی با اشاره به حضور متعهدانه و پرشور بچه‌های مسجد در آزمون الهی انتخابات، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به قدرت نظام و نیز صلابت دولت آینده در پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به شرکت خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه پارک مشهد مقدس، اظهار کرد: با این اینکه در نخستین ساعات شروع رای گیری در شعبه حضور یافتم اما خوشبختانه مشارکت مردم بالا و شور و شوق برای رای دادن در آنها نمایان بود.

 

 

 

 

رئیس ستاد فهما ادامه داد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده به تناسب شرایط کرونایی، مردم بتدریج و با رعایت پروتکل ها تا 12 نیمه شب در انتخابات شرکت و حماسه ای دیگر را خلق می کنند.

 

وی با اشاره به حضور متعهدانه و پرشور بچه های مسجد در آزمون الهی انتخابات، تاکید کرد: مسجد سنگر است و بچه های مسجد کسانی هستند که محافظت و مراقبت از انقلاب اسلامی و نظام را وظیفه خود می دانند.

 

حجت الاسلام دکتر ارزانی با بیان اینکه بچه های مسجد در آزمون الهی انتخابات دو تکلیف بر عهده دارند، تاکید کرد: نخست حضور پرشور خود و اهتمام به انتخاب اصلح و دوم تشویق دیگران اعم از خانواده و اطرافیان و نزدیکان به این حضور و مشارکت در انتخابات.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر بزرگواری به عنوان رئیس جمهوری منتخب روی کار بیاید هر چه آراء بیشتری را به عنوان پشتوانه داشته باشد از قدرت بیشتری برای مقابله با دشمنان و نیز پیشبرد اهداف در داخل برخوردار خواهد بود. حضور مردم در صحنه انتخابات هم بر قدرت انقلاب عزیز ما در خارج از کشور همچون 42 سال قبل می افزاید و هم به صلابت دولت برای تحقق اهداف در داخل کمک می کند.

 

پایان پیام/ 9