حضور پرشور مردم پای صندوق های رای حرمین مطهر شیراز، همزمان با دهه کرامت

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای حرمین مطهر شیراز، همزمان با دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
همزمان با هفتمین روز دهه کرامت و روز انتخابات مردم شیراز با حضور در شعب مستقر در صحن مطهر آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و همچنین حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) آرای خود را به صندوق ها ریختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، همزمان با هفتمین روز دهه کرامت و روز انتخابات مردم شیراز با حضور در شعب مستقر در صحن مطهر آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و همچنین حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) آرای خود را به صندوق ها ریختند.

شیرازی ها از ساعت هفت صبح در صفوف اخذ رای حضور داشتند، مردم شیراز با در دست داشتن تمثال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید عهد و میثاق کردند.

آیت الله «لطف الله دژکام»، در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان نظام اسلامی در پایان انتخابات امروز رسوا خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه همانطور که مشاهده می شود، استقبال مردم یک استقبال گرم و دل نشین است، افزود: صبوری در این فضا و همچنین رعایت مسائل بهداشتی هم مردم عزیز پای صندوق های رای در نظر داشته باشند.

این گزارش می افزاید: «عنایت الله رحیمی» هم گفت: همزمان با برگزاری انتخابات در حرم مطهر شاهچراغ (ع) امروز شاهد استقبال خوب مردم شیراز در ساعات اولیه آغاز رای گیری هستیم.

استاندار فارس افزود: با گذشت زمان از شروع رای گیری قطعا شاهد افزایش این حضور مردمی نیز خواهیم بود و مردم باید بدانند که شرکت در انتخابات می تواند در تامین منافع و امنیت ملی و استفاده از حق مردمی بر اساس قانون اساسی برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود موثر باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه، آیت الله «علی اکبر کلانتری» هم گفت: باید به انتخابات پرشور توجه ویژه کرد و تمام آحاد را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای، لبیک به خون شهید سلیمانی و شهداست، اظهار کرد: رای دادن دارای برکات فراوان است و حضور بیشتر در عرصه انتخابات منجر به قدرت بیشتر ما خواهد شد و کشور قوی و امنیت بیشتری خواهیم داشت.

این گزارش می افزاید: «جعفر قادری»، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه اگر گِله و شکایتی وجود دارد انتخابات محل تسویه با انقلاب و نظام نیست‌، گفت: هر چه درصد مشارکت بالا باشد نظام ما بیشتر بیمه خواهد شد و فشار کشورهای خارجی کاهش می یابد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری فارس  هم با اشاره به اینکه در حال رصد مداوم حوزه ها هستیم و مردم با خیال راحت می توانند در پای صندوق ها حاضر شوند و نگران امنیت انتخابات نباشند، گفت: تاکنون ۲۰ پرونده تخلف انتخاباتی در  فارس تشکیل شده و به یکصد نفر نیز تذکر داده شده است.

قرار است «حیدر اسکندرپور»، شهردار شیراز و سایر مدیران شهری ساعت ۱۱ در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ‌حاضر شده و آرا خود را به صندوق بیندازند.

پایان پیام/ 130