مساجد از ساعات اولیه صبح شاهد حضور حداکثری مردم هستند/ رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مسجدی‌ها

مساجد از ساعات اولیه صبح شاهد حضور حداکثری مردم هستند/ رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مسجدی‌ها

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
گزارش از مساجد سطح شهر تهران نیز حکایت از آن دارد که مردم با شور و شعفی وصف‌ناپذیر در خانه‌های خدا حضور یافته و به نامزدهای مدنظر خود در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رای می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مساجد از ساعات اولیه صبح امروز (جمعه، 28 خرداد) و درست از همان زمانی که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق انداختند شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند و به نظر می رسد این بار نیز برخلاف تمام توطئه های دشمنان شاهد رقم خوردن حماسه ای دیگر در عرصه انتخابات هستیم.

 

گزارش خبرنگار ما از مساجد سطح شهر تهران نیز حکایت از آن می کند که مردم با شور و شعفی وصف ناپذیر در این خانه های خدا حضور یافته و به نامزدهای مد نظر خود در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و میان دوره مجلس شورای اسلامی رای می دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سید جلال بنی هاشمی» با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد آشتیانی ها (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان درخشان) اظهار کرد: مردم با خیال راحت می توانند در این شعبه اخذ رای شرکت کنند و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

 

امام جماعت مسجد آشتیانی ها اضافه کرد: گروه های مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر از همان ساعات اولیه صبح در این مسجد حضور یافته و به نامزدهای مد نظر خود رای می دهند. انشاءالله این حضور همچنان ادامه خواهد داشت تا افرادی که انتخاب می شوند با پشتوانه رای حداکثری مردم بتوانند بیشترین خدمت را به انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» نیز با بیان اینکه از ساعت هفت صبح در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) (واقع در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا) حضور یافته است تا از نزدیک به حسن اجرای انتخابات در این شعبه نظارت داشته باشد، گفت: مردم ما مردم ولایت مدار هستند و با وجود تمام گلایه ها و انتقاداتی که دارند، حضوری بسیار خوب در این انتخابات داشته اند. بنده نیز از اول صبح شاهد این حضور در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بوده ام.

 

امام جماعت مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه تمام نکات بهداشتی به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا در شعبه اخذ رای این مسجد لحاظ شده است، تاکید کرد: قطعا این موضوع در تمام مساجد و سایر شعب اخذ رای نیز رعایت شده است، بنابراین مردم بدون هیچ دغدغه ای درباره ابتلا به کرونا در انتخابات شرکت کنند.

 

«مهران احمدپور» نیز با بیان اینکه نیروهای انقلابی هیچ گاه نسبت به حضور مردم در انتخابات دلسرد نشده بودند، گفت: الحمدالله از همان ساعت هفت صبح که در مسجد حضرت امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری) به روی مردم باز شد، مردم دسته دسته رای خود را به صندوق می اندازند و این موجب خوشحالی بسیار است.

 

 

 

 

رییس هیئت امنای مسجد حضرت امام رضا (ع) ادامه داد: انشاءالله حضور مردم در انتخابات تا پایان امروز به همین شکل ادامه خواهد یافت و ما شاهد رقم خوردن اتفاق زیبای دیگری در کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود. مردم ما بارها نشان داده اند با تمام ناراحتی های که دارند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و خود را مدیون امام خمینی (ره)، شهدا و خانواده های ایثارگران می دانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سید هاشم حمیدی» نیز با ابراز خوشحالی از حضور گسترده مردم در انتخابات که تاکنون به نوبه خود موجب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان انقلاب اسلامی شده است، یادآور شد: مسجد انصارالحسین (ع) (واقع در تهران، خیابان پنجم نیروی هوایی) از ساعت هفت صبح شاهد حضور مردم بوده است که انشاءالله این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

امام جماعت مسجد انصار الحسین (ع) ادامه داد: انقلاب اسلامی با قدرت و البته با حمایت مردم به راه خود ادامه خواهد داد و هیچ یک از دسیسه ها و توطئه های دشمنان نمی تواند مردم را از حضور در انتخابات و اثرگذار بودن رای شان در سرنوشت شان ناامید کند. برخی از دوستان انقلاب نیز که شاید تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار گرفته بودند، اظهار می کردند که این بار احتمالا حضور مردم کمرنگ باشد در حالی که هم مشاهده ما در مسجد انصار الحسین و هم اخباری که از رسانه ملی پخش می شد، حکایت دیگری را روایت می کند.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار شبستان، افرادی که می خواهند در شعب اخذ رای در مساجد شرکت کنند باید از ماسک استفاده کرده باشند و ناظران انتخابات افراد را چند نفر چند نفر داخل مساجد هدایت می کنند تا اجتماعی در محل رای گیری صورت نگیرد. خلاصه اینکه مساجد با کمک دست اندرکاران انتخابات و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت جدی انجام می دهند؛ بنابراین مردم می توانند با خیال راحت نسبت به این موضوع در مساجد حضور یافته و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

 

 

پایان پیام/ 397