همراهی و همگامی بچه‌های مسجد در خلق حماسه ۲۸ خرداد

همراهی و همگامی بچه‌های مسجد در خلق حماسه ۲۸ خرداد

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
همزمان با انتخابات ۲۸ خرداد بچه‌های مسجدی همگام و همراه با عموم مردم پای صندوق‌های رای حاضر شده و آماده خلق حماسه دیگری هستند.

خبرگزاری شبستان_گیلان، مائده فلاحتکارضیابری: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از ساعت 7 صبح امروز رقابت انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

 

بسیاری از بچه‌های مسجدی و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان براساس یک رسم دیرینه و به مانند همیشه از نخستین ساعات صبح امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند تا حمایت خود را از انقلاب، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان بکشانند.

 

بچه های مسجد گیلان با حضور حداکثری در انتخابات، بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رساندند و خط بطلانی بر یاوه‌گویی دشمنان شدند. فعالان مسجدی با حضور پرشور در صحنه انتخابات، حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام و پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب را به جهانیان ثابت کردند.

 

بسیاری از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جلسات روشنگری را قبل از انتخابات در مسجد برگزار کردند و  هدف از این جلسات، برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با عظمت و انتخاب کاندیدای مومن، انقلابی، کارآمد و متعهد بود.

 

 

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از نخستین ساعات آغاز انتخابات پای صندوق رای حضور پیدا کرد و گفت: با اینکه در نخستین ساعات شروع رای گیری در شعبه حضور یافتم اما خوشبختانه مشارکت مردم بالا و شور و شوق برای رای دادن در آنها نمایان بود.

 

حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» با اشاره به نقش محوری مساجد در صحنه‌های حساس انقلاب، در خصوص نقش آفرینی بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حماسه حضور ملت شریف ایران در انتخابات روز (جمعه، 28خرداد)، گفت: مساجد در دین مبین اسلام، قلب تپنده حیات این دین و جایگاه پیوند حضرت احدیت و بندگان مخلص اوست که انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل می‌یابد.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه در تاریخ ایرانِ اسلامی، هر جنبش و حرکت مصلحانه و آزادی‌خواهانه‌ای که صورت گرفته، پایگاه اصلی آن مساجد بوده است افزود: جوانان و نوجوانان سرمایه های هر کشوری به حساب می آیند، آینده و بقای کشور نیز به دست این عزیزان رقم خواهد خورد در این میان جوانان مسجدی نقشی محوری دارند.

 

وی اظهار کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در لبیک به منویات روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از بدو تأسیس خود به سال ۱۳۷۱ تاکنون، در کنار سایر آحاد مردم ایران و به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان این مردمان دریا دل، همواره تلاش مجدانه و خالصانه در تمامی شئون مختلف انقلاب داشته و دارند که یکی از آن شئون شرکت آگاهانه و پرشور در انتخابات است.

 

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: شکی نیست که این شرکت آگاهانه، لازمه رسیدن جایگاه مساجد ایران عزیز به شاخص های مسجد طراز اسلامی و در نتیجه شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

 

 

حجت‌الاسلام«محمدعلی رضوانی‌نژاد» اظهار کرد: دشمن به شیوه‌های مختلف از جمله ایجاد یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم به‌دنبال بی‌رونق کردن و کمرنگ جلوه دادن انتخابات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است و همین دشمن را به هراس می‌اندازد.

 

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی و از ارکان مشروعیت‌بخشی به نظام دانست و گفت: در شرایط کنونی وظیفه ما حساس‌تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشور را رقم زده و طعم تلخ شکست را بار دیگر به دشمنان بچشانیم.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه هر رای ما تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است تصریح کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز با حضور پرشور در انتخابات و تشویق دیگران به مشارکت و انتخاب اصلح به وظیفه خود عمل کرده تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در 28 خرداد باشیم.

 

 

«سیدعلباس طبایی» هر برگه از رأی مردم را تیری سهمگین و زهرآلود به قلب استکبار جهانی که در راس آن آمریکا است عنوان و خاطرنشان کرد: ایرانیان با حضور خود و خانواده‌ها و تشویق دیگران به حضور در پای صندوق رأی افتخار دیگری را برای نظام خود رقم بزنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر اظهار کرد: اعضای این کانون برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین، با قدرت در این انتخابات شرکت کردند.

 

وی افزود: حضور مسئولانه، آگاهانه و بابصیرت بچه‌های مسجد و عموم مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، یأس و ناکامی و نیز عقب‌نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویایی کشور را در پی خواهد داشت.

 

گفتنی است، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و عموم مردم فهیم و آگاه استان گیلان با حضوری باشکوه در انتخابات امروز، برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه می‌افزایند.

 

 

پایان پیام/ 526