ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای نویدبخش حماسه‌ای دیگر از حضور است

ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای نویدبخش حماسه‌ای دیگر از حضور است

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در مساجد شعب اخذ رای علی‌رغم گرمای هوا و شرایط کرونایی نویدبخش حماسه‌ای دیگر از حضور است، گفت: همه سلیقه‌های سیاسی به شرکت در انتخابات اهتمام دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «شهاب مرادی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه علاقمند به شرکت در انتخابات در ساعت نخستین آغاز اخذ رای بوده است، اظهار کرد: اما در مراجعه به چند شعبه با ازدحام جمعیت مواجه شدم و به ناچار شرکت در انتخابات را به ساعتی دیگر از روز موکول کردم.

 

این کارشناس سرشناس مذهبی ادامه داد: اواسط روز به حسینیه دزاشیب رفتم و توانستم رای خود را به صندوق بیندازم. نکته جالب اینکه در این رفت و آمدها ازدحام جمعیت و صفوف طولانی مردم برای شرکت در انتخابات را شاهد بودم که با توجه به گرمای هوا و نیز شرایط کرونایی کشور، نویدبخش حماسه ای دیگر از حضور بود.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه سلیقه های سیاسی به شرکت در انتخابات اهتمام دارند، گفت: آنها که مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب می کنند، دوست ایران نیستند وگرنه همه اقشار حتی معترضان و منتقدان و دارای دیدگاه های متفاوت به این شرکت اهتمام دارند. تشویق به عدم حضور شاخصی است برای شناخت دوستان نادان و دشمنان لجوج!

 

 

 

 

پایان پیام/ 9