رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند

رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام باقری گفت: رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند و باید مراقب شیطنت های دشمنان در کمرنگ کردن حضور و بی اثر بودن رأی ها باشیم.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حضور مردم در این دوره از انتخابات مطلوب و قابل قبول است و انتظار داریم این صفوف به هم پیوسته با رعایت پروتکل های بهداشتی را تا ساعات آخر داشته باشیم و همگان با شور و شعور در انتخابات شرکت کنند.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «مردم میدان دار اصلی انتخابات هستند» و با رأی خود سرنوشت سال های آنیده را رقم می زنند و لذا هر چه شکوه و حضور مردم و انتخاب اصلح در انتخابات بیشتر و با دقت بیشتری باشد؛ آینده بهتری خواهیم داشت.

 

وی اضافه کرد: رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند و باید مراقب شیطنت های دشمنان در کمرنگ کردن حضور و بی اثر بودن رأی ها باشیم و بدانیم هر رأی ما اثرگذار است و می تواند آینده کشور را تغییر دهد.

 

حجت الاسلام باقری یادآور شد: حضور آگاهانه مردم اقتدار نظام را به دنبال داشته و این اقتدار در منطقه نیز تأثیر گذار است و نباید از آن غفلت کنیم و باید با حضور حداکثری در انتخابات فردی اصلح نظام را برای آینده بیمه کنیم.

پایان پیام/ 175