ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «اسوه» در دهه کرامت

ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «اسوه» در دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
گلشن با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت، گفت: همچنین در این ایام بسته‌های گوشت قربانی میان ۲۰۰ خانواده محروم توزیع می‌شود.

«مصطفی گلشن» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تدارک جشن های دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری «اسوه»، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت مراسم جشن و سرور در کانون «اسوه» مسجد اعظم وصفنارد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «اسوه» منطقه 17 تهران بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی از کتاب «آستان خورشید» ویژه نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است. همچنین، به مناسبت این ایام سه راس گوسفند با همکاری کانون حضرت خدیجه(س) ذبح کرده ایم و بسته های گوشت یک کیلو و نیم میان 200 خانواده نیازمند توزیع می شود.

 

گلشن برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای سرود، برگزاری اردوی زیارتی در امامزادگان را بخش دیگری از برنامه های این کانون برشمرد و گفت: عمده اقدامات و فعالیت های ما در این کانون بر اساس سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سه محور تحصیل، تهذیب و ورزش بوده است و براساس همین تقسیم ‌بندی فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنیم و در دوران کرونا هم حال و هوای فعالیت‌های ما تغییر کرده و رنگ جهادی به خود گرفت.

 

وی درباره اقداماتی که کانون اسوه در راستای کارآفرینی و اشتغال انجام داده است، ابراز کرد: یکی از رویکردهای کانون اسوه فراهم کردن فرصت اشتغال برای کسانی است که توانایی کار کردن دارند، اما شغلی برای تامین معاش ندارند و گروه دوم افراد نیازمندی هستند که توانایی کار کردن ندارند و ما با توجه به این تقسیم‌بندی و با هماهنگی با تولیدی‌های مسجد اعظم بسیاری از این افراد را به مراکز خیاطی، کلاهدوزی، مکانیکی، تولیدی مبل معرفی کردیم تا از این طریق مشغول به کار شوند و در همین راستا برای 100 خانواده تحت پوشش اشتغال ایجاد کرده ایم و آنها دیگر نیازمند حمایت های معیشتی ما نیستند.

 

 

 

پایان پیام/ 40