فعالیت کانون های مساجد بر مبنای آموزه های اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی باشد

فعالیت کانون های مساجد بر مبنای آموزه های اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی باشد

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
باقری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون هایی از دل مسجد برای مسجدی ها و بچه انقلابی است و باید فعالیت کانون های مساجد بر مبنای عمل به آموزه های اهل بیت(ع) و اجرای سبک زندگی اسلامی باشد.

« محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کانون های مساجد نباید از برنامه های دینی و ارزشی دور بمانند و صرف توجه به امور فرهنگی نباید کانون ها و قعالیت های کانون را از امور ارزشی و دینی دور نگه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: در ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) قرار داریم و ضمن متبرک شدن برنامه های این کانون به یاد و نام امام رضا(ع) جشن میلاد امام رضا(ع) هم در این کانون برگزار می شود تا در راستای نهادینه کردن ارزش های دینی بیش از پیش تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن های مختلفی به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) در كانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برگزار می شود و باید سمت وسوی همه این برنامه ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.
 

باقری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون هایی از دل مسجد برای مسجدی ها و بچه انقلابی هستند و باید فعالیت کانون های مساجد بر مبنای عمل به آموزه های اهل بیت(ع) و اجرای سبک زندگی اسلامی باشد.

 

وی با بيان اينكه از اول تا يازدهم ذی القعده به دهه كرامت نامگذاری شده است، افزود: دهه كرامت يادآور كرامات مختلف حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است و این کرامات و فیوضات برای باید برای نسل جدید تبیین شود.
 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار كرد: نكوداشت شايسته دهه كرامت به ويژه ميلاد امام رضا(ع)، امری لازم و ضروری است كه در اين راستا در كانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با حضور اقشار مختلف مردم، برنامه های فرهنگی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شود.
 

 

باقری یادآور شد: کانون‌های فرهنگی مساجد سنگ بنای برنامه های فرهنگی و دینی در مساجد است که می‌تواند به فعالیت‌های فرهنگی  سمت و سوی هدفدار، ارزشی و دینی ببخشد و توجه شود تا دین و ارزش های دینی به فراموشی سپرده نشود.

پایان پیام/ 175