کانون های مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام رضا (ع) هستند

کانون های مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام رضا (ع) هستند

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: آیین های جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) به میزبانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار می شود.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در شب میلاد غریب الغربا حضرت امام رضا (ع) غرق در شور و شادی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: شهروندان جهرمی با حضور در کانون های مساجد شهرستان دل های خود را روانه آستان حریم دوست می کنند و از ایشان می خواهند تا از این حریم دست خالی برنگردند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار می شود، عنوان کرد: در این برنامه «مهدی فصاحت» از کارشناسان مذهبی به سخنرانی می پردازد.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: این مراسم با مولودی خوانی «فرشید میرزایی» امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، این ویژه برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری مراسم جشن و سرور به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» خبر داد و گفت: این مراسم نیز پس از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی از جمله برنامه های این ویژه برنامه است که با حضور اهالی مسجد و شهروندان برگزار می شود.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: همچنین کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» و کانون «الزهرا (س)» نیز میزبان محبان و عاشقان اهل بیت (ع) در جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بخش های «سیمکان» و «کردیان» شهرستان جهرم هم آماده پذیرایی از اهالی روستاها هستند که امشب و فردا شب با حضور عاشقان حضرتش برگزار می شود.

 

رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم ها اشاره کرد و از شهروندان جهرمی برای حضور در ویژه برنامه های جشن و سرور دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691