نماهنگ «بهشت ایران» به مناسبت دهه کرامت در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

نماهنگ «بهشت ایران» به مناسبت دهه کرامت در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰
گواهیان از تولید نماهنگ سرود «بهشت ایران» همزمان با دهه کرامت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای «ماح»، وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در آخرین تولیدات خود، نماهنگ سرود «بهشت ایران» را همزمان با ایام دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) تهیه و تنظیم کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این نماهنگ ویژه میلاد مسعود شمس الشموس تولید شده است، افزود: این نماهنگ سرود در جشن دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در کانون «دوستان آسمانی» به نمایش در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه نماهنگ «بهشت ایران» در وصف حضرت رضا (ع) تولید شده است، عنوان کرد: «عباس کاظمی» سرپرست گروه سرود بوده و این اثر را کارگردانی کرده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه تصویربرداری و تدوین اثر «بهشت ایران» بر عهده «عباس رحمانیان» بوده است، خاطرنشان کرد: شاعر این اثر «مجتبی کرمی» و آهنگ ساز آن نیز «مهرداد صدقی» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه بخشی از این نماهنگ در استودیو «ماح» این کانون فرهنگی و هنری تصویربرداری شده است، گفت: «سید عباس طهماسبی» به عنوان مدیر اجرایی، تک خوان اثر «ابوالفضل ترابی» و هم خوانی سرود توسط بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی در پایان عنوان کرد: مدت زمان اثر نماهنگ سرود «بهشت ایران» در سه دقیقه و ۴۵ ثانیه بوده که در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691