کانون های منتخب فهما در اردوگاه شهدای خرماکلا گردهم می آیند

کانون های منتخب فهما در اردوگاه شهدای خرماکلا گردهم می آیند

تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: نشست هم‌اندیشی مدیران منتخب کانون‌های مساجد کشوربا هدف هم افزایی و انتقال تجربیات و آسیب شناسی رویداد فهما به میزبانی استان مازندران روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲و ۳تیرماه جاری در اردوگاه شهدای خرماکلا سوادکوه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین«رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن تبریک دهه کرامت از برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی استان مازندران خبر داد و اظهار کرد:این نشست با حضور 36 منتخب رواق‌های 12 گانه طرح ملی «ایران قوی» در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار می‌شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران افزود: برگزاری این نشست با حضور کانون های منتخب از رواق‌های 12 گانه با هدف تبادل تجربیات، معرفی برنامه های سال جاری این رواق‌ها، نحوه دریافت مجوز الکترونیک و تشکیل کانون های جدید التاسیس برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه آئین افتتاحیه این نشست هم‌اندیشی ساعت 20 روز(یکم تیر) همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) برگزار و نشست ها به همراه برنامه های جانبی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 2و 3تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه در این نشست هم اندیشی کانون های منتخب فهما، از حضور رئیس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه معاونین این ستاد بهره مند خواهیم شد، اذعان کرد: هم افزایی و انتقال تجربیات دیگر کانون ها مهترین هدف برگزاری این نشست هم اندیشی و آموزشی است.

 

وی با بیان اینکه در این برنامه فرهنگی اردویی، دستاوردهای سال های گذشته کانون های مساجد منتخب در طرح های فهمای یک و ایران قوی بایکدیگر به اشتراک گذاشته می شود، افزود: فلسفه گردهم آمدن منتخبین فهما در اردوگاه شهدای خرماکلا شهرستان سوادکوه، انتقال تجربه است  و همچنین در رابطه با افق 1400و سیاستگذاری هایی که قرار است در حوزه کانون های مساجد انجام شود دراین گردهمایی بحث و تبادل و نظر می شود تا نقاط قوت و ضعف فهما یک و ایران قوی بررسی شود.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با همراهی نماینده ولی فقیه درمازندران نیز در این نشست حضور خواهند یافت، یادآورشد: آسیب شناسی رویداد فهما در شبستان های فرهنگ، هنر و نوآوری، هم اندیشی (عملیاتی، توانمندسازی) براساس شبستان های ایران قوی در دستور کار این نشست هم اندیشی است.

پایان پیام/ 286