برپایی ایستگاه صلواتی در روز ولادت امام رضا (ع) توسط کانون «انصارالحجه»

برپایی ایستگاه صلواتی در روز ولادت امام رضا (ع) توسط کانون «انصارالحجه»

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰
بهروزی از برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی در سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» نیز مهیا و پذیرای عاشقان و محبان آن حضرت بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به منظور پاسداشت این مناسبت فرخنده، با تهیه شیرینی و شربت و توزیع میان مردم، در برگزاری جشن های دهه کرامت سهیم شدند.

 

وی بیان کرد: توزیع شیرینی و شربت توسط بچه های مسجد در خیابان مجاور کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» انجام و میان خودروهای عبوری توزیع شد.

 

بهروزی با اشاره به اینکه توزیع شیرینی و شربت به همت این کانون فرهنگی و هنری همواره و در مناسبت های مختلف انجام می شود، عنوان کرد: نوای مولودی خوانی و مداحی های زیبا در وصف ائمه اطهار (ع) نیز همزمان با مناسبت های فرخنده در ایستگاه صلواتی این کانون فرهنگی و هنری پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در پایان ضمن قدردانی از بچه های مسجد در راه اندازی این ایستگاه صلواتی، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سعی شد تا شیوه نامه های بهداشتی توسط بچه های مسجد در راه اندازی این ایستگاه صلواتی رعایت شود.

پایان پیام/ 691