هزینه های کارفرهنگی را با فروش ضایعات خشک اهالی مسجد تامین می کنیم

هزینه های کارفرهنگی را با فروش ضایعات خشک اهالی مسجد تامین می کنیم

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام ترابی گفت: هزینه های کارفرهنگی را با فروش ضایعات خشک اهالی مسجد تامین می کنیم بدین ترتیب که اگر ۱۰۰ نفر هر نفر ۳ کیلو ضایعات بیاورند ماهی یک میلیون و نیم تومان پول برای انجام فعالیت های فرهنگی کانون انصارالحسین(ع) جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «سید مصطفی ترابی» امروز(2تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد فهمای کشور به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا درحال برگزاری است،بیان کرد: در مجموعه ما با استفاده از خلاقیت نیروها تولید فیلم داریم و مشکل بودجه را به‌راحتی انجام می‌دهیم، طرحی که به مدت هشت ماه در مسجد خودمان اجرا می‌کنیم فروش ضایعات خشک منازل با کمک تک تک مردم محله است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) قم افزود: در ماه با دریافت این ضایعات و فروش آن، درآمد را صرف مسجد می‌کنیم، شاید در نگاه اول مسخره به‌نظر برسد اما طرح بسیار خوبی است چون اگر ۱۰۰ نفر هر نفر ۳ کیلو ضایعات بیاورند ماهی یک میلیون و نیم تومان پول جمع‌آوری می‌شود.

 

ابوترابی تصریح کرد: دوما با هماهنگی با دفتر مقام معظم رهبری کسانی که می‌خواهند خمس پرداخت کنند به ما معرفی می‌شوند و در مبالغ پایین یک سوم به ما برمی‌گردد، همچنین با راه‌اندازی مهدکودک در مجموعه گردش مالی بیش از ۵۰ میلیون تومان داشتیم که حدود ۱۵ میلیون تومان سود داشت که صرف امورات فرهنگی می‌کنیم.

 

این فعال مسجدی، ادامه داد: کارت‌های نماز را سالیان سال از طرف کانون انصارالحسین(ع) در استان قم برای جذب نوجوانان به مسجد چاپ می کنیم که امیدواریم این طرح کشوری شود، چرا که نوجوانان به عشق دریافت کارت نماز به مسجد می‌آیند‌.

 

وی با اشاره به قابلیت ایجاد شده برای تزریق مبلغان دفتر تبلیغات، گفت: شما اگر برای هر مسجدی یک مبلغ بفرستید هزینه را سازمان تبلیغات متقبل می‌شود.

پایان پیام/ 286