کانون های مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند/ایده مسجدی باید مردم پسند باشد تا اعتبار جذب کند

کانون های مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند/ایده مسجدی باید مردم پسند باشد تا اعتبار جذب کند

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» امروز چهارشنبه ( 2 تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا درحال برگزاری است، اظهار کرد: برخی بر این باورند که نمی توان بدون پول کاری کرد اما وجود این اردوگاه بیانگر ما می توانیم است و اینکه می توان با دستان خالی این اردوگاه و موسسه فرهنگی را احداث کرد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: اینکه در کف میدان و در میدان حاضر باشید مهم است و باید به دنبال کار و هنر باشید و از تجربیات استفاده کرده و مدیریت کار داشته باشید.

 

وی خاطر نشان کرد: تجربه های عملیاتی فراوانی داریم که باید الگو و نمونه برای همگان باشد و باید مراقب باشیم که انگیزه الهی خود را از دست ندهیم و در راه و مسیر خدا باشیم و محکم بایستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: شما مردمی هستید که در برابر دشمنان تا دندان مسلح جانانه ایستادید و موفق شدید و با دستان خالی رفتید، جنگیدید و پیروز شدید و در بخش تربیتی هم می دانیم که اگر بواسطه کار ما یک نفر هدایت شود باید کار کنیم و تلاش بیشتری انجام و در میدان باشیم.

 

وی تصریح کرد: در ورزش همگانی که در حوزه ماست باید در بستر کاری ما قرار گرفته و از امتیاز برخوردار شوند و فعالیت های خودجوش هم در فعالیت ها لحاظ شده و ظرفیت خوبی است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: آموزش استان ها به زودی و بعد ازدهه ولایت کلید می خورد و استان ها با تلاش بیشتری در این بخش وارد عمل شوند و فعالیت های تخصصی آغاز شود و همه پای کار باشند و رواق های استانی فعال شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت این اردوگاه خرماکلا مازندران استفاده کنید که این نمونه کمک می کند برای آموزش استانها تا همه استفاده و الگوبرداری کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: برنامه ها و طرح های ارزشمندی که ارائه شد باید به درستی در دستور کار قرار گیرد و مدیریت برنامه ها را لحاظ کرده و اولویت بندی و عرضه کنید.

 

وی بیان کرد: کار در کانون مساجد داوطلبانه است و سامانه سحاب برای ایده ها و طرح هاست و 16 هزار اثر داریم که باید عرضه شود و اکنون برای معاونین قابل نمایش و عرضه است و با هماهنگی عرضه می شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: باید کارهایی ارائه شود که مردم پسند باشد تا تبدیل به اعتبار شود و با توجه به اینکه ظرفیت کانون مساجد بکر و ناشناخته و قابلیت ارتقا دارد و در حوزه سیاست زدگی وارد نشده است و کانون ها در همه زمان ها سیاست زدگی ندارند و اکنون باید برای انقلاب این ظرفیت ها متبلور شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی یادآور شد: ما سرباز رهبری هستیم و تمام قد به نظام خدمت می کنیم و امیدواریم با مدد الهی در شبکه های مختلف اثرگذار باشیم.

پایان پیام/ 286