برگزاری دوره های آموزشی هنر و رسانه در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری دوره های آموزشی هنر و رسانه در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری دوره های آموزشی تابستانه در رشته های هنری و رسانه ای در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آموزش در سطوح مختلف از جمله تاکیدات کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده که به طور مداوم در حال انجام شدن است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: هنر و رسانه نیز جزو برنامه های و فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که در قالب گروه رسانه ای «ماح» در این کانون فرهنگی و هنری فعالیت دارد.

 

وی بیان کرد: بدین منظور فعالیت در حوزه هنر و رسانه به منظور شناسایی استعدادهای برتر و تکمیل و توسعه کادر این گروه رسانه ای در دستور کار قرار گرفته و با توجه به فرا رسیدن اوقات فراغت در فصل تابستان، این مهم به طور جدی در حال پیگیری است.

 

گواهیان از برگزاری دوره تابستانه آموزش هنر و رسانه در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: در کلاس های تابستانه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این حوزه، رشته های فیلمبرداری، عکاسی، تدوین، موشن گرافیک و فتوشاپ به علاقمندان و بچه های مسجد آموزش داده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای شرکت در این دوره ها باید به گروه رسانه ای «ماح» واقع در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: استعدادهای برتر این حوزه نیز امکان همکاری با این گروه رسانه ای را دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان از عموم نوجوانان و جوانان عضو این کانون فرهنگی و هنری برای نام نویسی در این دوره ها که در فصل تابستان برگزار می شود، دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691