برنامه تابستانه موسسه مشکات علم و ایمان مسجدالنبی(ص)

برنامه تابستانه موسسه مشکات علم و ایمان مسجدالنبی(ص)

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: برنامه تابستانه موسسه مشکات علم و ایمان مسجد النبی(ص) برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان در قالب خانه قرآنی و کارگاه هنری و خلاقیت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد النبی(ص) (واقع در تهران، میدان نبوت) امسال نیز ویژه برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان اجرا می کند، اظهار کرد: موسسه مشکات علم و ایمان مسجد النبی(ص) با همکاری پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) مسئول اصلی برگزاری این برنامه ها است.

 

امام جماعت مسجد النبی (ص) افزود: موسسه مشکات علم و ایمان مسجد النبی (ص) در قالب خانه قرآن کلاس های روخوانی و حفظ قرآن را برای کودکان سنین پنج تا هشت سال برگزار می کند. همچنین کلاس های قصه گویی، درک مفاهیم قرآنی، انجام بازی های هدفمند و متنوع و آموزش نکات قرآنی از طریق نقاشی از برنامه های دیگر این موسسه در فصل تابستان امسال است.

 

وی اضافه کرد: کارگاه های هنر و کارآفرینی در رشته های عروسک بافی، قلاب بافی، تریکوبافی و نمددوزی، فتوشاپ، رایانه و رباتیک نیز توسط موسسه مشکات علم و ایمان مسجد النبی (ص) به منظور غنی سازی اوقات فراغت گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

 

موسوی کاشانی ادامه داد: مسجدالنبی (ص) همچنین کلاس های آموزش زبان های عربی و انگلیسی را با روش های جدید آموزشی در فصل تابستان برگزار می کند که از وجود استادان ممتاز در زمینه تدریس زبان استفاده می شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: همه کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی برگزار می شود و به همین منظور امسال از فضای بیشتری از مسجد النبی (ص) برای برگزاری این کلاس ها استفاده شده است.

 

پایان پیام/ 397