راه اندازی صندوق قرض الحسنه «شهدا» در کانون «منتظران نور» جهرم

راه اندازی صندوق قرض الحسنه «شهدا» در کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰
نیکجو گفت: صندوق قرض الحسنه «شهدا» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در حال فعالیت و خدمات دهی به بچه های مسجد است.

«رضا نیکجو»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با راه اندازی صندوق قرض الحسنه «شهدا» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» خدمات دهی به اهالی مسجد و اعضای کانون در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: بچه های مسجد در طول یک سال از راه اندازی این صندوق قرض الحسنه و با عضویت در آن، خدمات مختلفی را دریافت کرده اند.

 

وی بهره مندی از تسهیلات را از مزایای عضویت در این صندوق قرض الحسنه عنوان کرد و اظهار داشت: اهالی مسجد می توانند با عضویت در این صندوق از مزایای آن بهره مند شوند.

 

نیکجو با اشاره به برگزاری ویژه برنامه سالروز تاسیس این صندوق قرض الحسنه، عنوان کرد: در این برنامه، حجت الاسلام «علی زارعی» استاد حوزه علمیه و عضو کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به سخنرانی پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم ادامه داد: مداحی و مولودی خوانی ذاکری از مداحان اهل بیت (ع) همراه با اهدای جوایز به منتخبان مسابقات قرآن کریم در ماه رمضان از دیگر برنامه های این آیین بوده است.

 

نیکجو در پایان از علاقمندان جهت عضویت در این صندوق قرض الحسنه خواست جهت نام نویسی به دفتر صندوق واقع در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مراجعه کنند.

پایان پیام/ 691