۴ سری کمک جهیزیه کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر به نوعروسان اهدا شد

۴ سری کمک جهیزیه کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر به نوعروسان اهدا شد

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰
الیاسی گفت: در راستای کمک های مومنانه ۴ سری کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر به نوعروسان اهدا شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: 4 سری کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر با کمک خادمیاران رضوی بهشهر در راستای کمک های مومنانه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر تصریح کرد: با شناسایی افراد نیازمند و دخترانی که نیاز به جهیزیه برای تشکیل خانواده دارند؛ جهیزیه در اختیار این افراد قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: در دهه کرامت و در راستای حمایت از افراد نیازمند این اقدام خیرخواهانه  اجرایی شد تا ضمن ترویج سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان رواج یافته و با کمک های خیرین افراد زندگی ساده و با آرامشی را شروع کنند.

 

الیاسی یادآور شد: این چندمین مورد از اهدا کمک جهیزیه به عروسان در سال جاری است و به همت خیرین و فعالان کانون این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: این کمک ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت می گیرد و برای عمل به این منویات گام های استواری برمی داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر بیان کرد: تا زمان ادامه بیماری کرونا کمک های مومنانه این کانون ادامه خواهد داشت و از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت حمایت خواهیم کرد.

پایان پیام/ 175