طرح «کوثر رسالت» در ۱۰ استان اجرا می‌شود/ آموزش تکنیک‌های قرآنی برای تربیت فرزند

طرح «کوثر رسالت» در ۱۰ استان اجرا می‌شود/ آموزش تکنیک‌های قرآنی برای تربیت فرزند

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۰
سعادتی از اجرای طرح «کوثر رسالت» با محور هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی خبر داد و گفت: این دوره امسال در ۱۰ استان کشور ویژه مادران دارای فرزند زیر ۱۰ سال و در محورهایی همچون نماز شیرین و تربیت بدون تنبیه برگزار می‌شود.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح «کوثر رسالت»، اظهار کرد: این طرح با محوریت برگزاری دوره آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی در سال 1400 در 10 استان کشور اجرا می شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با بیان اینکه این دوره به دو صورت حضوری و مجازی ویژه مادران و مربیان برگزار می شود، افزود: دوره مادران در محورهای حفظ قرآن با بازی، کارگاه شهر نماز، خانه نماز و کارگاه تربیت بدون تنبیه و دوره ویژه مربیان با محوریت کارگاه مهارت زندگی کودک با حضور استاد مهدی فاضلی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره ها ویژه مادرانی که فرزندان زیر 10 سال دارند برگزار می شود، تصریح کرد: شرکت در دوره مادران سال 98، دارا بودن مدرک حوزوی و کارشناسی، سابقه حداقل 5 سال فعالیت قرآنی و دارا بودن سن کمتر از 45 سال از شرایط مربیانی است که متقاضی شرکت در این دوره هستند.

 

سعادتی با بیان اینکه این دوره در سال 1400 در 10 استان برگزار می شود، گفت: استانی های اردبیل، آذربایجان غربی، بوشهر، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و لرستان مجری این طرح هستند که باید تا مرداد ماه اقدام به برگزاری آن کنند.

 

 

پایان پیام/ 9