برنامه‌های مسجد امام حسن مجتبی(ع) در تابستان ۱۴۰۰

برنامه‌های مسجد امام حسن مجتبی(ع) در تابستان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام یزدی گفت: کانون فرهنگی اعتقادی مسجد امام حسن مجتبی (ع) با همکاری پایگاه بسیج، برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت را شامل کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های تفریحی برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی یزدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، میدان امامت) امسال با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه های بسیار متنوع و مفید برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان اجرا می کند، اظهار کرد: کانون فرهنگی اعتقادی مسجد امام حسن مجتبی (ع) با همکاری پایگاه بسیج این برنامه ها را برگزار می کنند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: آموزش روخوانی و روان خوانی و ترجمه قرآن همراه با قصه گویی، نقاشی و بازی از جمله برنامه های این مسجد در فصل تابستان است.

 

وی اضافه کرد: برنامه های تفریحی همچون اردوهای زیارتی و سیاحتی به قم و برخی از مناطق اطراف تهران، البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و کسب رضایت کتبی از والدین، از برنامه های دیگر مسجد امام حسن مجتبی (ع) در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد است.

 

یزدی ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزش مهارت در رشته های هنری، علمی و ورزشی و همچنین خلاقیت و کارآفرینی از جمله برنامه های دیگر ما است، این کلاس ها با هدف افزایش دانش و تجارب نسل جوان برای رسیدن به مرحله استقلال مالی و کسب درآمد برگزار می شوند.

 

وی با بیان اینکه دیدار با علما و استادان اخلاق که از برنامه های همیشگی مسجد امام حسن مجتبی (ع) در فصل تابستان است، امسال نیز انجام می شود، گفت: تربیت دینی و اخلاقی باید از سنین ابتدایی و با حضور در محضر عالمان دین شکل بگیرد که بر همین اساس ما این سلسله جلسات در محضر استادان اخلاق را برگزار می کنیم. البته شاید به خاطر کرونا امسال این برنامه به صورت مجازی برگزار شود که در حال رایزنی برای برگزاری حضوری این برنامه هستیم.

پایان پیام/ 397