مهلت شرکت در آزمون مجازی حفظ جز۳۰ چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید نمی شود

مهلت شرکت در آزمون مجازی حفظ جز۳۰ چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید نمی شود

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه آزمون متمرکز مرحله استانی رشته حفظ جز۳۰چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان روزهای ۱۰و ۱۱تیرماه جاری از طریق سامانه lmsبچه های مسجد برگزار خواهد شد، گفت: زمان آزمون به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد درحال برگزاری است.

 

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته به جهت شیوع کرونا مسابقه قرآنی مدهامتان برگزار نشد، یادآورشد: امسال مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته های اذان، مکبری، قرائت نماز، قرائت(ترتیل)، قرائت (تحقیق)، حفظ جزء30، قرائت تقلیدی، حفظ کل و نقاشی آیات به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی تا 22بهمن ماه سال 1399 با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراحل ثبت نام و بارگذاری آثار ضبط شده از منزل خود را انجام دادند، گفت: همچنین نفرات برتر مرحله استانی پس ازانجام مرحله داوری آثار معرفی می شوند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه آزمون متمرکز مرحله استانی رشته حفظ جز30چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان روزهای 10و 11تیرماه جاری از طریق سامانه lmsبچه های مسجد برگزار خواهد شد، اظهار امیدواری کرد متسابقین مرحله استانی این جشنواره از دیارعلویان صاحبان رتبه های برتر مرحله کشوری که زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام می شود، باشند.

 

وی با بیان اینکه تنها افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که در موعد مقرر در رشته حفظ جز30مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده باشند، افزود: تعداد سوالات این آزمون 20سوال و زمان پاسخگویی 15دقیقه تعیین شده است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با تاکید براینکه هر یک از متسابقین فقط یک بار فرصت شرکت در آزمون دارد، یادآورشد: زمان آزمون به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

 

وی خاطرنشان شد: به منظور تعیین نفرات برتر در صورت مساوی بودن امتیاز آزمون،مصاحبه تلفنی به عمل خواهد آمد.

 

پایان پیام/ 286