برپایی جلسه هفتگی مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در منزل شهید جهانبخش

برپایی جلسه هفتگی مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در منزل شهید جهانبخش

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰
جلسه هفتگی هیئت میثاق با شهدای مسجد دانشگاه امام صادق(ع) امروز هشتم تیرماه در منزل شهید عباس جهانبخش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جلسه هفتگی هیئت میثاق با شهدای مسجد دانشگاه امام صادق(ع) امروز هشتم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا  در منزل شهید عباس جهانبخش برگزار می شود.

 

در این مراسم حجت الاسلام ابوالقاسمی سخنرانی و علی جهانبخش مداحی می کند. این مراسم به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت برگزار می شود.

 

 

شهید عباس جهانبخش، در سال 1323 در تهران متولد شد و سراسر عمر پریارش را به عنوان یک مصلح و یک مددکار در خدمت به مستضعفین و محرومین سپری ساخت. وی بعد از 17 شهریور خونین به همراه چند تن از همفکرانش انجمنن اسلامی مددکاران را به وجود آورد که در رسیدگی به خانواده های شهداء، محرومین، معلولین و افشاگری در رسیدگی به جنایات دوران طاغوت فعالیت مخفی و مستمری داشتند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در اواخر عمر دولت موقت به انتخاب دانشجویان و کارکنان متعهد به سمت ریاست دانشکده خدمات اجتماعی منصوب شد و به لحاظ احاطه بسیارش در برنامه ریزی های آموزشی و تبیین مسائل روز به دعوت سازمان بهزیستی کشور به عنوان معاون دفتر آموزش این سازمان عهده دار مسئولیت شد. وی سرانجام در فاجعه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰، به دست منافقان بد سرشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40