اردوی تفریحی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» به شیراز و سپیدان

اردوی تفریحی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» به شیراز و سپیدان

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰
نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در یک اردوی ۲ روزه به شیراز و سپیدان سفر کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان عضو کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، در فصل تابستان، برنامه ها و فعالیت هایی در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به برگزاری برنامه های مفرح تفریحی و سیاحتی به همت این کانون، افزود: روز گذشته نیز بچه های مسجد در یک اردوی تفریحی عازم شیراز و سپس شهرستان سپیدان شدند تا ضمن استفاده و بهره مندی از طبیعت، با آثار تاریخی و باستانی دیار فارس آشنا شوند.

 

وی بیان کرد: در این سفر بچه های مسجد ابتدا از آبشار زیبای خفر بهره برده و سپس راهی شیراز شدند که در آنجا از آرامگاه شاعر بزرگ فارسی زبان حافظ و سعدی شیرازی بازدید و فاتحه ای برای وی قرائت کردند.

 

نیکجو ادامه داد: حضور در آستان مقدس شاهچراغ (ع) و زیارت این آستان شریف از دیگر برنامه های بچه های مسجد در این سفر بود که اعضای کانون سپس در این مکان مقدس دور هم جمع شده و به برگزاری یک حلقه بصیرتی پرداختند.

 

وی اضافه کرد: همچنین بچه های مسجد، نهار را مهمان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) بودند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم، عنوان کرد: نوجوانان این کانون فرهنگی و هنری در ادامه این اردوی 2 روزه به شهرستان سپیدان سفر کرده و از طبیعت بکر و زیبای این دیار بهره مند شدند.

 

پایان پیام/ 691