برگزاری آموزش قرآن برای کودکان و نوجوانان کانون زینبیه(س)

برگزاری آموزش قرآن برای کودکان و نوجوانان کانون زینبیه(س)

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰
وحدانی گفت: آموزش قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان کانون زینبیه(س) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت اوقات فراغت تابستانه، کانون زینبیه(س) اقدام به برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم برای سنین کودک و نوجوانان کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار این دوره را شامل حفظ، روانخوانی و روخوانی عنوان کرد و افزود: این کلاس به صورت مجازی توسط این کانون برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه استاد این کلاس سرکار خانم جلالیان است گفت: این دوره از کلاس‌های آموزشی قرآن از 15 تیرماه آغاز به کار می‌کند که کلاس علاوه بر موارد فوق، شامل حديث، شعرهاي قرآني و داستانهاي کوتاه نیر است.

 

وحدانی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها از ظرفیت‌های فضای مجازی برای آموزش قرآن کریم فرزندان خود استفاده کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار انس با قرآن و استفاده از برکات معنوی آن در زندگی روزمره را هدف از برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن دانست و خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان با شرکت در این کلاس‌ها علاوه بر حفظ سوره‌های قرآن با معارف اهل‌بیت نیز آشنا می‌شوند.

پایان پیام/ 526