برگزاری جلسه هفتگی هیئت «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)»

برگزاری جلسه هفتگی هیئت «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰
حضوری از برگزاری جلسه هفتگی هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه های عزاداری و موالید اهل بیت (ع) با حضور پرشور اهالی مسجد، اعضای کانون و سایر شهروندان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: به جز این برنامه ها که به صورت مناسبتی در این کانون برگزار می شود، جلسات هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» نیز به صورت هفتگی در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در می آید.

 

وی بیان کرد: این هیئت فرهنگی و مذهبی که در سال های پیش فعالیت خود را آغاز کرده، در برنامه های مختلف مناسبتی میزبان کودکان و نوجوانان بوده و در طول هفته نیز یک شب به اجرای برنامه برای دانش آموزان شهرستان می پردازد.

 

حضوری با اشاره به اینکه دانش آموزان از نقاط مختلف شهرستان جهرم در برنامه های این هیئت حضور پیدا می کنند، عنوان کرد: برنامه های هیئت «یاوران ولایت»، پنجشنبه  شب ها در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در برنامه های این هیئت سعی بر آن شده تا از بچه های مسجد به عنوان مداح استفاده شود، اظهار کرد: بدین منظور کلاس های آموزش مداحی نیز برای بچه های مسجد و نوجوانان برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه برنامه های این هیئت از ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار می شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان در این محفل از سخنان خطیبان و نوای مداحان برجسته شهرستان نیز بهره مند می شوند.

 

وی در پایان با دعوت از نوجوانان برای شرکت در برنامه های این هیئت، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه شد.

 

پایان پیام/ 691