آموزش تابستانه روانخوانی و تجوید قرآن ویژه بچه های کانون «دوستان آسمانی»

آموزش تابستانه روانخوانی و تجوید قرآن ویژه بچه های کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰
گواهیان از فراخون برگزاری کلاس های تابستانه روانخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت تابستانه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در زمینه ها و رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: فعالیت های قرآنی نیز از جمله این برنامه ها بوده که به صورت تخصصی در طول سال انجام می شود که البته در برنامه های تابستانه این کانون فرهنگی و هنری گنجانده شده است.

 

وی بیان کرد: فراخوان نام نویسی برای کلاس های روانخوانی و تجوید قرآن کریم در طول تابستان امسال انجام شده و بچه های مسجد می توانند با ثبت نام در این کلاس ها از آموزش های اساتید مجرب بهره مند شوند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کلاس ها زیر نظر دارالقرآن «تبیان» برگزار می شود، عنوان کرد: پس از اتمام کلاس ها و با برگزاری آزمون، مدرک معتبر به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 

وی به مهلت نام نویسی در کلاس های تابستانه قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان می توانند تا 15 تیرماه برای شرکت در این کلاس ها نام نویسی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: دارالقرآن این کانون فرهنگی و هنری در طول سال نیز با برگزاری برنامه های متنوع ویژه بچه های مسجد در زمینه قرآنی فعالیت دارد که با استقبال خوب آنها رو به رو می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی، کلاس های روخوانی، قرائت، تفسیر، تجوید و... از دیگر برنامه هایی است که در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در می آید.

 

گواهیان اظهار کرد: همچنین در روزهای ماه رمضان نیز با حضور گسترده بچه های مسجد، کرسی تلاوت در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691