طرح قرآنی ۱۴۵۵ در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

طرح قرآنی ۱۴۵۵ در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰
مدیرکانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۵ در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز پنجشنبه (۱۰ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور آغاز شده و به مدت ۷۰ روز در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، هدف از برگزاری این طرح را انس با قرآن، کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان و معرفی نخبگان در این حوزه، با محوریت حفظ موضوعی قرآن مجید عنوان کرد.

 

 

وی افزود: رشته های این جشنواره قرآنی شامل فيلم كوتاه، خوشنويسی، نقاشی، شعر، داستان نويسی، گرافیک (طراحی پوستر)، محصولات چند رسانه ای ( فيلم موبايل از تلاوت و مفاهيم آيه، عكس نوشت، كليپ يا نماهنگ ) است.

 

 

دولت آبادی در ادامه اظهار کرد: طرح ملی قرآنی  ۱۴۵۵ به همت شبکه قرآن سیما (گروه معارف) و ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود: در طرح ملی قرآنی  ۱۴۵۵ برای  ۷۰ روز یعنی  ۱۰ هفته  ۷۰ آیه قرآنی و هر هفته  ۷ آیه از ابتدای تیر تا اواسط شهریور ماه مشخص شده است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، در پایان خاطر نشان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان، می‌‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد   bachehayemasjed.ir در جریان شرایط شرکت در این جشنواره قرآنی قرار گرفته و با پاسخ به سوالات علاوه بر دریافت جایزه، برای رویداد فهما سال ۱۴۰۰ نیز امتیاز کسب کنند .

 

 

 

پایان پیام/ 630