حمایت امام جمعه مارگون از کانون های مساجد استان

حمایت امام جمعه مارگون از کانون های مساجد استان

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰
خواجه پور در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مارگون با اشاره به نقش ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی خواستار حمایت ویژه از منابع شهرستان شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنج شنبه (۱۰ تیر) «رحم الله خواجه پور» در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مارگون با اشاره به نقش ویژه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی خواستار حمایت ویژه از منابع شهرستان شد.

 

امام جمعه شهرستان مارگون، تصریح کرد: در شهرستان مارگون قریب به چهل کانون فرهنگی هنری در حال فعالیت هستند و این کانون ها دارای شناسه ملی در سامانه بچه های مسجد هستند.


وی افزود: اگر ما بتوانیم از آنها به خوبی حمایت کنیم و آنها را به امکانات لازم تجهیز نماییم میتوانند با انجام فعالیت های موثر و کسب امتیازات لازم سهم بیشتری از منابع ملی را دریافت نمایند.


خواجه پور  با تشکر ویژه از مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: با حضور دولت آبادی کانون های مساجد شاهد تحول خوبی بوده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون گفت: خوشبختانه کانونهای مساجد در شهرستان مارگون با حمایت های خوب مدیر  ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعال شده است و برنامه های خوبی در راستای وظایف محوله برگزار می گردد.

 

وی افزود: در جلسه کمیته اعتبارات توانستیم  ۱۵۰ میلیون تومان جهت تجهیز کانون های مساجد را مصوب کنیم که باید از مدیریت برنامه و بودجه استان تقدیر کرد.


خواجه پور در پایان صحبت های خود به خدمات ارزشمند کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحث زلزله شهر سی سخت اشاره و  اظهار کرد: در جلسه ای که در محضر نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه  در دفتر امام جمعه سی سخت داشتیم، با تدبیر  مجموعه کانون های مساجد که با استقرار یک دستگاه نانوایی سیار  و  پخت  ۵ هزار قرص نان روزانه به مدت ۴۹  روز و توزیع بین زلزله زدگان و نیز توزیع ۴۰۰۰ بسته گوشت گرم در بین  زلزله‌زدگان سی سخت صورت گرفته که این جای تقدیر دارد ومیتوان از مهمترین فعالیت های این مجموعه فرهنگی محسوب شود .


ایشان در پایان با تشکر از دبیر کمیته ی برنامه و بودجه وسازمان شهرستان و برنامه و بودجه ی استان خواهان  تخصیص اعتبار  درنظر گرفته شده برای فعال سازی کانون های مساجد این شهرستان شد.

پایان پیام/ 630