آغاز دوره های آموزشی تابستانی در کانون آل یاسین روستای پایین کوه زنجان

آغاز دوره های آموزشی تابستانی در کانون آل یاسین روستای پایین کوه زنجان

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰
به گفته محمدی، کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه زنجان با دارابودن ۳۰۰ عضو از بچه های روستا، دوره های آموزشی تابستانی خود را آغاز کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه زنجان در سال 90 در جوار حسینیه این روستا تاسیس شد و توانست 300 نفر از بچه های روستا را عضو خود کند.

 

سکینه محمدی ادامه داد: برنامه های این کانون با محوریت آموزشی است و در مناسبت های مختلف سال برنامه های متعددی را با حضور بچه های مسجدی برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور در هفته سلامت و پیشگیری از اعتیاد، نشستی با حضور جمعی از مادران و فرزندان در مسجد حسینیه این روستا تشکیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین افزود: موسوی به عنوان سخنران این مراسم ضمن اشاره به آثار سوء مواد مخدر در بین جوانان بر نظارت بیشتر خانواده ها بر روابط فرزندانشان تاکید کرد.

به گفته وی، در حاشیه این برنامه، نمایشگاهی از تصاویر مربوط به اعتیاد و آثار سوء آن در جامعه برپا شده بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت؛ این برنامه با همکاری کانون فرهنگی و هنری آل یاسین و پایگاه خواهران و برادران مسجد برپا شد.

 

محمدی همچنین از آغاز دوره های آموزشی روخوانی قرآن در روزهای پنج شنبه هر هفته با حضور بچه های مسجد خبر داد و گفت: این دوره برای اعضای چهره به چهره و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی به برنامه های دهه کرامت در این مسجد نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم که با برگزاری یادواره شهدا و جشن میلاد حضرت معصومه(س) همراه بود با همکاری پایگاه خواهران و برادران برگزار و از خانواده شهدا و دخترانی که نامشان مزین به نام معصومه بود، تقدیر شد.

 

به گفته محمدی، در این مسجد دوره های آموزشی بافتنی برای خواهران فعال مسجد آغاز شده است و مقرر گردیده دوره های آموزشی قلم زنی و گیوه بافی نیز تشکیل شود.

 

پایان پیام/ 73