مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان»

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان»

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی از مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان» خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان» اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت ملی و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری آموزش و پرورش اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: پیوند نهاد مسجد، مدرسه و خانواده، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد، شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط و ارتقاء سطح مهارت های اجتماعی از اهداف این طرح است.

 

وی ادامه داد: در این طرح کانون های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی مراکز آموزش و تربیتی محله به ویژه مدارس همجوارمساجد می توانند با شبکه سازی و جریان سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بردارند.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه با اجرای این طرح ارتباط مسجد و مدرسه منسجم‌تر می شود، خاطرنشان کرد: در استان زنجان نیز این طرح در کانون های های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.

 

وی افزود: افرادی که علاقه‌مند هستند در این طرح حضور داشته باشند، می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: سامانه این طرح در سامانه شاد نیز معرفی شده است و دانش‌آموزان در هر بخشی که علاقه‌مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند. مسابقات کتابخوانی، جشنوا‌ره‌های هنری، فیلم کوتاه و کلاس‌های آموزشی متعدد از جمله بخش‌های مختلف این طرح است.

 

 

 

پایان پیام/ 73