کلاس های تابستانه ویژه کودکان در کانون «پیمان غدیر» جهرم

کلاس های تابستانه ویژه کودکان در کانون «پیمان غدیر» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰
پاشه از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانه ویژه کودکان در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تابستان فصل فراغت کودکان و نوجوانان و فرصتی برای انس و الفت با مسجد است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید از این فرصت به خوبی در جهت جذب دانش آموزان استفاده کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: امسال نیز با وجود وضعیت کرونایی، اما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام به برگزاری کلاس های تابستانه ویژه گروه سنی کودکان و مقطع پیش دبستانی کرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه این کلاس ها در رشته های مختلف برگزار می شود، عنوان کرد: قرآن و مفاهیم قرآنی، مفاهیم ریاضی و علوم، مهارت های اخلاقی، نقاشی، آشنایی با حروف، همراه با بازی های تقویت کننده مهارت های جسمی و ذهنی کودک از جمله آموزش هایی است که در فصل تابستان برای گروه کودک در این کانون فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است.

 

پاشه با اشاره به اینکه این کلاس ها ویژه گروه سنی چهار تا 6 سال است، خاطرنشان کرد: نام نویسی برای شرکت در این کلاس ها در 2 نوبت صبح و عصر انجام می شود.

 

وی مکان برگزاری کلاس های تابستانه را کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» عنوان کرد و گفت: کلاس های تابستانه ویژه کودکان از 15 تیرماه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت محدود کلاس ها، اولویت با کسانی است که زودتر نام نویسی کنند، اظهار کرد: این کلاس ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ظرفیت محدود برگزار می شود.

پایان پیام/ 691