نصب تمثال شهدا در خیابان مجاور مسجد توسط بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم

نصب تمثال شهدا در خیابان مجاور مسجد توسط بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰
صادقی از نصب تمثال شهدای محله در خیابان مجاور مسجد توسط بچه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در برنامه های فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در طول سال های متمادی، فعالیت در زمینه شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این جان برکفان عرصه ایثار و شهادت به چشم می خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع) افزود: بچه های مسجد در این کانون همواره و از هر فرصتی استفاده کرده تا انس و الفت با شهیدان در جامعه ایجاد و یاد و نام آنها هرگز فراموش نشود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا از جمله فعالیت های این کانون بوده است، عنوان کرد: نصب تمثال شهدا در محیط کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» از دیگر فعالیت های بچه های مسجد بوده است.

 

صادقی با اشاره به نقش این کانون فرهنگی و هنری در آشنایی مردم با شهدای محله، خاطرنشان کرد: در برنامه های این کانون همواره از تمثال شهدای محله بهره برده شده و نام و ذکر آنها مطرح بوده است.

 

وی با اشاره به نصب تمثال شهدا در خیابان مجاور کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، گفت: این اقدام روز گذشته به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: در این اقدام فرهنگی، تمثال شهدای محله به صورت تابلو عکس تهیه شده و بر تیرهای چراغ برق در بلوار وسط خیابان نصب شده است.

 

صادقی با قدردانی از بچه های مسجد در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تصریح کرد: امیدواریم این مسیر با اجرای فعالیت های مختلف در جهت شناساندن شهدا به جامعه تداوم داشته باشد.

پایان پیام/ 691