مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰
وحدانی گفت: مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار در راستای گرامیداشت عید غدیر، مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: این مسابقه شامل، نقاشی آیات برای رده سنی کودکان و نوجوانان، دلنوشته و شعر برای رده‌سنی جوانان و بزرگسالان و دکلمه برای رده سنی آزاد است.

 

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است گفت: ارسال آثار باید تا اول مرداد باشد تا در شب عید غدیر افراد برگزیده در جشنی که در مسجد برگزار می‌شود، اعلام شوند.

 

وحدانی تصریح کرد: امروز ضروری است همان طور که برای زنده نگاه داشتن واقعه تاسوعا و عاشورا هزینه کرده و مراسم  برگزار می‌کنیم برای ترویج فرهنگ غدیر و بصیرت افزایی در این خصوص نیز هزینه کرده و این روز را ارج نهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: در غدیر خم پیامبر اکرم (ص) ولایت و رهبری امیرالمومنین را ابلاغ کردند بنابراین ما نیز وظیفه داریم طبق دستور  پیغمبر نقل این واقعه را تا قیامت نسل به نسل منتقل کنیم.

 

پایان پیام/ 526