مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰
برگزاری دوره آموزشی تربیتی، برگزاری کارگاه ها و نشست های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد و توزیع بسته های معیشتی در مساجد مهمترین عناوین اخبار مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزاری دوره آموزشی تربیتی، برگزاری کارگاه ها و نشست های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد و توزیع بسته های معیشتی در مساجد مهمترین عناوین اخبار مساجد استان زنجان است.

دوره آموزشی و تربیتی با حضور بچه های مسجدالنبی(ص) زنجان و با هدف تقویت آموزه های دینی و بصیرتی اعضای فعال مسجد برگزار شد.

 

در این دوره یک روزه بچه های مسجد با کوهنوردی و حضور در مزار شهدای گمنام زنجان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین به مناسبت سالروز جهاني مبارزه با موادمخدر در شهر خرمدره با شعار «جامعه سالم عاري از اعتياد» يك دوره مسابقه دوچرخه سواري به مقصد جاده محمود آباد با شرکت بچه های مسجد سیدالشهدای این شهرستان برگزار شد.

کلاس آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه برای بانوان فعال مسجد زینب کبری(س) زنجان با حضور مربی از سازمان هلال احمر استان برگزار شد.

 

این دوره آموزشی با هدف آشنایی بانوان فعال این مسجد با کمک های اولیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 همچنین کارگاه آموزشی تبیین و تشریح آموزه های دینی در کنترل اضطراب و استرس با حضور جمعی از خواهران مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان برگزار شد.

 

این دوره آموزشی به منظور آشنایی شرکت کنندگان با مهارت های زندگی در آموزه های دینی برگزار شد.

در هفته پیشگیری از اعتیاد کارگاه آموزشی با حضور جمعی از بچه های مسجد اصغریه زنجان به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با اثرات مخرب مواد مخدر برگزار شد.

به منظور لبیک به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان، 25 بسته معیشتی توسط خیرین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دواسب زنجان بین نیازمندان توزیع شد.

 

این بسته های معیشتی در قالب رزمایش مومنانه و از طریق حمایت های خیرین و مردم نوع دوست منطقه جمع آوری و توزیع شد.

 

 

پایان پیام/ 693