کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی

کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰
هاشمی گفت: کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی هستند و می توانند با جریان سازی انقلابی برای توسعه همه جانبه گام بردارند.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اهمیت برنامه ریزی برای دوران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و لذا چگونگی گذراندن اوقات فراغت در یک جامعه یا یک گروه اجتماعی حائز اهمیت است و کانون مساجد نهادی با استفاده از توان مردمی است که در این راستا خدمات شایانی ارائه کرده است.

 

مدیرمسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: اوقات فراغت فرصت، نعمت و سرمایه ارزشمندی است که باید قدر آن را به خوبی دانست  و با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری لازم از فرصت ها برای تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی و پای کار انقلاب تلاش کرد که کانون مساجد در این بخش با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی و اردویی به این مهم اهتمام دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت‌امنا و سایر تشکل‌های مسجد و محله می‌توانند با رویکردهای شبکه‌سازی و جریان‌سازی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی مؤثر برای غنی‌سازی اوقات فراغت بردارند.

 

هاشمی گفت:  کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی هستند  و می توانند  با جریان سازی انقلابی برای توسعه همه جانبه گام بردارند.

 

وی افزود: در طول سال های مختلف توانمندی های مختلف کانون مساجد به منصه ظهور رسید و اکنون هم در دوران کرونا با همه محدودیت ها کانون های مساجد فعال پای کار هستند.

 

هاشمی یادآور شد: رشد و پرورش استعدادهای بالقوه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله و استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد تلاشی است که در دوران کرونا همه ما به عینه مشاهده کرده ایم و باید این اتحاد و همدلی در جامعه گسترش یابد.

پایان پیام/ 175