تقویت برنامه‌های فرهنگی هنری اولویت مهم کانون زینبیه نکا

تقویت برنامه‌های فرهنگی هنری اولویت مهم کانون زینبیه نکا

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰
باقری گفت: تقویت برنامه‌های هنری، با بهره‌گیری از ظرفیت هنر انقلابی و ارزشی اولویت مهم کانون زینبیه نکاست و در دوران کرونا که امکان مراجعه حضوری به کانون فرهنگی و هنری وجود ندارد؛ آموزش‌های مجازی به مخاطبان ارائه می شود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به به نقش مساجد در ارائه خدمات اجتماعی به جامعه، کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با توانمندسازی بیشتر به نقش های مختلف اجتماعی  و فرهنگی بپردازند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: کانون های مساجد نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش ها برعهده دارند و باید برای توانمندسازی مسئولان و کادر کانون های فرهنگی هنری تلاش بیشتری انجام شود تا در انتقال ارزش ها موفق تر از گذشته عمل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: «سه‌شنبه‌های تکریم» با هدف احیای کارکرد فرهنگی و اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به‌ ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همت کانون‌ فرهنگی و هنری اجرایی می‌شود.

 

باقری گفت: معرفی فرهنگ شهدایی و اهل بیتی به جوانان گامی مهم برای الگوسازی از داشته ها خود و مقابله با تهاجمات فرهنگی و الگوهای غربی است که باید در این بخش تلاش بیشتری برای الگوسازی مفاخر و ارزش های دینی و ملی انجام شود.

 

وی افزود: تقویت برنامه‌های هنری، با بهره‌گیری از ظرفیت هنر انقلابی و ارزشی اولویت مهم کانون زینبیه نکاست و در دوران کرونا که امکان مراجعه حضوری به کانون فرهنگی و هنری وجود ندارد؛ آموزش‌های مجازی به مخاطبان ارائه می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا تصریح کرد: اگر چه همچنان در دوران کرونایی و رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های ستاد ملی کرونا قرار داریم اما فرهنگ سازی در بخش های مختلف نباید فراموش شود و باید توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد در دستور کار باشد.

پایان پیام/ 175