بچه های کانون «دوستان آسمانی» بخشی از خون خود را به نیازمندان هدیه کردند

بچه های کانون «دوستان آسمانی» بخشی از خون خود را به نیازمندان هدیه کردند

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰
گواهیان از اهدای خون توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به افراد نیازمند به خون و فرآورده های آن خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمک به افراد نیازمند از اموراتی است که ترویج و گسترش آن به آحاد جامعه به ویژه بچه های مسجد ضرورت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز در این زمینه سعی کرده در حد وتوان خود اقداماتی را انجام دهد که نمونه بارز آن تشکیل یک انجمن خیریه بوده است.

 

وی بیان کرد: توجه به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و کمک به آنها با تهیه و توزیع بسته های معیشتی، کارت هدیه، بسته های بهداشتی و سلامت و... از اموری بوده که به همت این انجمن خیریه انجام شده است.

 

گواهیان همت و تلاش بچه های مسجد در زمینه های مختلف خیرخواهانه و عام المنفعه را ستود و اظهار داشت: در این زمینه نیز جمعی از بچه های مسجد باحضور در مرکز انتقال خون جهرم بخشی از خون خود را به نیازمندان هدیه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای کمک به افراد بیمار و نیازمند به خون و فرآورده های آن انجام شده، عنوان کرد: امیدواریم این اقدام توانسته باشد در راستای جذب بچه های مسجد به سمت کارهای نیک و کمک به محرومان و نیازمندان کمک کرده باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی وهنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این کار خیر قرار است در طول سال تداوم پیدا کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه افرادی که از توانایی جسمی مناسبی برخورداند دعوت می شود تا در کمک به بیماران نیازمند به خون مشارکت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اهدای خون به بیماران نه تنها به افراد بیمار کمک کرده بلکه در تندرستی اهدا کنندگان نیز نقش بسزایی دارد، از مشارکت بچه های مسجد در این اقدام خداپسندانه قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691