اجرای طرح اطعام نیازمندان هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)

اجرای طرح اطعام نیازمندان هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد (ع)،  اجرای طرح اطعام نیازمندان است و به همین منظور قصد داریم غذای نذری پخت کرده و سپس در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت گروه جهادی کانون شهید باکری توزیع کنیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از اولویت های کانون شهید باکری، برگزاری بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و از آنجایی که در آستانه شهادت امام جواد (ع) قرار داریم بنابراین در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های این مناسبت هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد (ع)،  اجرای طرح اطعام نیازمندان است و به همین منظور قصد داریم غذای نذری پخت کرده و سپس در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت گروه جهادی کانون شهید باکری توزیع کنیم.


وی بیان کرد: در همین راستا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در حال تهیه و خرید اقلام مورد نیاز برای پخت غذای نذری هستیم.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: برگزاری مراسم شهادت امام جواد (ع) منوط به دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دارد و چنانچه شرایط فراهم شود قطعا مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در فضای باز برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: همچنین در آستانه سالروز شهادت این امام همام مسجد متناسب با این روز سیاه پوش می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت تولید کلیپ و عکس نوشت با موضوع شهادت امام جواد (ع) از دیگر برنامه های ویژه بزرگداشت سالروز شهادت این امام بزرگوار است.

پایان پیام/ 586