اکران خانوادگی فیلم ویژه بچه های کانون «الزهرا (س)» در سینما جهرم

اکران خانوادگی فیلم ویژه بچه های کانون «الزهرا (س)» در سینما جهرم

تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰
حضوری از اکران خانوادگی فیلم «خورشید» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سینمای جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در فصل تابستان، برنامه ها و فعالیت های تفریحی و سرگرمی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بدین منظور در برنامه ای که از سوی این کانون فرهنگی و هنری تدارک دیده شد، بچه های مسجد در اکران خانوادگی فیلم «خورشید» حضور یافتند.

 

وی بیان کرد: این اکران خانوادگی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار و این فیلم سینمایی به صورت نیم بها برای اعضای این کانون به اکران در آمد.

 

حضوری با اشاره به استقبال بچه های مسجد از این برنامه تفریحی و سرگرمی خانوادگی، عنوان کرد: این فیلم در سینما جهرم به اکران در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی بچه های مسجد و خانواده آنان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از ویژگی های این برنامه بود.

 

به گزارش شبستان، «خورشید»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام به نویسندگی «مجید مجیدی» و «نیما جاویدی» و کارگردانی «مجید مجیدی» و تهیه کنندگی «مجید مجیدی» و «امیر بنان» و محصول سال 1398 سینمای ایران است.

 

 «خورشید»، برنده سیمرغ بلورین «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه» در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد؛ این فیلم همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی شیر طلایی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم و نیز انتخاب شد و توانست برنده جایزه «فانوس جادویی» این جشنواره شود.

 

این فیلم به انتخاب منتقدین هالیوود ریپورتر، در شمار بیست فیلم برتر 2 جشنواره ونیز و تورنتو در سال 2020 قرار گرفت.

 

«خورشید»، نماینده سینمای ایران در اسکار 2020 است؛ این فیلم، روایتگر داستان زندگی پسری 12 ساله به اسم «علی» است که همراه سه دوستش، کار می کند تا بتواند نیازهای خانواده اش را رفع و یک زندگی خوب را برایشان فراهم کند؛ طی اتفاقاتی معجزه آسا، مردی به او پیشنهاد می دهد که یک زیر خاکی را برایش بیابد.

 

 در این فیلم «علی نصیریان»، «جواد عزتی»، «طناز طباطبایی»، «روح الله زمانی»، «صفر محمدی» و «علی تقوا زاده» به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

 

 

پایان پیام/ 691