کانون های مساجد برای سبک زندگی اسلامی میدان داری کنند

کانون های مساجد برای سبک زندگی اسلامی میدان داری کنند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰
قلندری گفت: کانون های مساجد برای سبک زندگی اسلامی میدان داری کنند و برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و زندگی تراز انقلاب و ارزش های دینی پای کار باشند.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد:  امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد در صف مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و نمی توان نسبت به اینده جامعه و نسل جدید در مقابل تهاجمات دشمنان بی تفاوت بود.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: با توجه به اینکه میدان داری کانون های مساجد در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و دینی در طول سال های مختلف و به خصوص در رسالت اجتماعی دوران کرونا بر همگان روشن شده است؛ لذا انتظار است که در راستای سبک زندگی اسلامی هم با دغدغه بیشتر وارد عمل شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و زندگی تراز انقلاب و ارزش های دینی نیاز امروز جامعه ماست تا جوانان و نوجوانان و نسل جدید از ناهنجاری ها در امان باشند.

 

قلندری گفت: کانون های مساجد برای سبک زندگی اسلامی میدان داری کنند و برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و زندگی تراز انقلاب و ارزش های دینی پای کار باشند.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر بیان کرد: سبک زندگی اسلامی برگرفته از حیات طیبه اسلامی، آیات نورانی قرآن کریم و زندگی اهل بیت (ع) است و با توجه به میدان داری کانون های مساجد در مقاطع مختلف می توان در این بخش هم برنامه های راهگشا ارائه کرد.

 

وی افزود: اعضای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با برنامه ریزی های انجام شده با دغدغه در بخش سبک زندگی اجتماعی وارد عمل شه اند و استفاده از سخنرانان زبده در این بخش و فعال کردن فضای مجازی و ارائه راهکارهای مناسب وارد میدان شده است.

 

قلندری تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان همواره درصدد ترویج سبک منحط زندگی غربی هستند؛ کانون های مساجد باید با دغدغه مندی برای نسل جدید به میدان آمده و با ترویج سبک زندگی اسلامی به تحقق جامعه تراز انقلابی و اسلامی کمک کنند.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی یادآور شد: ارائه راهکار مدون و اصولی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و سبک زندگی غربی و نهادنیه کردن فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی و سبک زندگی دینی و اسلامی وظیفه سنگینی است که برعهده کانون مساجد به عنوان میدان داران عرصه فرهنگی و اجتماعی است و باید با برنامه ریزی درست وارد عمل شد.

پایان پیام/ 175